dinsdag, april 12, 2005

Verjaardag

Vandaag ben ik jarig, maar dan ook echt jarig. Soms wil je dat dat ongemerkt voorbij gaat, maar dit jaar -is het misschien het goede weer?- voel ik me net weer het feestvarkentje (kent iemand dat Gouden Boekje nog?) Mijn kantoor is vrolijk versierd, m'n collega's komen langs om te feliciteren, ik krijg mailtjes uit alle hoeken van de wereld, en ik krijg zelfs een halve dag vrij van de Universiteit; ik kan het me dus wel even veroorloven om dit stuk te tikken. En de dag is nog niet eens voorbij.

Er komt geen groot feest -waarschijnlijk ben ik daarom wel zo vrolijk- en zoals het nu gaat ook geen berg kado's. Dat hoeft ook niet meer. Het is daarentegen wel heen fijn dat ik om me heen (en wat verder weg) zulke goede vrienden (en ook wat vriendinnen) heb, daarin ontdek je ware rijkdom. Veel dank!

(Ik heb dan ook wel voor m'n gevoel flink reclame gemaakt voor deze dag. Maar dat terzijde.)

Wat doe ik hier nog achter dit toetsenbord? Ik ga nog verder genieten!